wtorek, 3 maja 2011

Beskid Niski - Nowy Żmigród - Kirkut cz.1

Wiele razy mijałem to miejsce, nie wiedząc o jego istnieniu. Zupełnie przypadkowo "odkryłem" je jadąc w stronę granicy. Zapewne dlatego, że trawa po zimie jeszcze nie urosła i był dobrze widoczny z głównej drogi. Zadziwiła mnie jego wielkość, ok. 2ha powierzchni, i 600 dobrze zachowanych macew. Miejsce warte odwiedzenia, bo czas, natura i zmienne warunki pogodowe działają na niekorzyść macew z piaskowca.



















                    Część 2 - KLIKNIJ!

*** Prezentowane na stronach fotografie są mojego autorstwa i chronione są prawem autorskim. Kopiowanie ich, publikowanie, umieszczanie na innych stronach www oraz inne wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody jest zabronione. Zabronione jest również wykorzystywanie fragmentów zdjęć lub jakakolwiek ich przeróbka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz